11. srpna 2014 v 13:10 | Shio Usami Akira |  anime recenze

VYSÍLÁNO: 2009-2010
ŽÁNR: Záhady, romantika, upíři, nadpřirozeno

HODNOCENÍ NA ČSFD: 80% (28.8.2016)
HODNOCENÍ NA MyAnimeList: 8.40/10
MOJE HODNOCENÍ:

KRÁTKÝ OBSAH:
Hlavní hrdina anime, Koyomi Araragi, byl před nedávnem pokousán upírem a následkem toho se jím stal také. Z jeho prokletí ho osvobodil velice výstřední kněz Oshino, který za to ovšem požadoval velice nekřesťanskou sumu peněz. V ten den se Araragi rozhodl, že bude pomáhat každému, který se stane obětí podivností - stejně jako on. Postupem času nás příběh seznámí rovnou s pěti dívkami, které ve svém životě čelí svým prokletím a Araragi nebude ani chvíli váhat a podá jim pomocnou ruku - ať to stojí cokoliv.

MŮJ NÁZOR (může obsahovat spoilery) :
Na tohle anime jsem slyšela hodně pozitivních názorů a na mém seznamu (WANT TO WATCH) už bylo nějaký ten pátek. Teprve můj přítel mě donutil, abych se na to konečně podívala, protože je do toho totálně zažranej. No a na to, že to má jen 15 dílů, sem se na to dívala asi 2 měsíce. Vůbec se mi na to nechtělo dívat - ač byl příběh docela poutavý a vtipný. Absolutně netuším, proč mi to trvalo tak dlouho.

Bakemonogatari má velice krásnou kresbu a totálně návykové soundtracky. I po dějové stránce však nezaostává. Každý jeden příběh je odlišný a něčím zajímavý :) Mně se osobně nejvíc líbila Sawarineko (poslední příběh), na kterou se jednoznačně vyplatilo počkat. Její příběh mě dost zaujal a dokázala jsem se do něj totálně vcítit - SO SAD. Nejsympatičtější postavou mi ale pořád je veleúžasná Senjougahara Hitagi, která je prostě senzační :D Hlavně její chování vůči Araragimu - občas opravdu nešetří sarkasmem, ironií a posměšky. Také sebe samou nazývá Tsundere - i like it. No a nejvtipnější postavou je určitě Hachikuji Mayoi - úplně žeru to její záměrné koktání a ten její obří bágl :D

No ač to vypadá, že to anime mám ráda, opravdu nevím, proč mi to trvalo 2 měsíce :D Protože obvykle mám tak krátké a zábavné anime shlédnuté za den :D Něco na tom bude - určitě se ale podívám na další řadu ... jen nevím kdy. Teď dám přednost jiným anime.

(jedna z nejlepších scének v anime)

1 člověk ohodnotil tento článek.