.

[AVENGERS: AGE OF ULTRON] - recenze

27. května 2015 v 16:09 | Shio Usami Akira |  movies recenze

No a tak jsem konečně i já v úterý shlédla dlouhoočekávané pokačování Avengers. Těšila jsem se na to fakt jak malé děcko, protože prostě FILM OD MARVELU ! :) Film mě dost potěšil, ale taky trošku naštval (o tom více v recenzi, ale bacha na spoilery). No rozhodně se po tomhle počinu těším na pokračování s Thanosem ^^ Jen mě sere, že tam nejspíš už bude Spider-man, kterýho fakt nesnáším >__<

Avengers: Age of Ultron
Akční / Dobrodružný / Sci-fi
USA, 2015, 141 min
Režie: Joss Whedon
Předloha: Jack Kirby (komiks), Stan Lee (komiks)
Scénář: Joss Whedon
Hudba: Brian Tyler, Danny Elfman
Hrají: Chris Evans, Chris Hemsworth, Robert Downey Jr., Mark Ruffalo, Scarlett Johansson
, Jeremy Renner, Samuel L. Jackson, Cobie Smulders, James Spader, Aaron Taylor-Johnson, Elizabeth Olsen, ...

Hodnocení na ČSFD: 80% (k 14.5.2015)
Moje hodnocení:

Pokus miliardáře Tonyho Starka oživit program na udržení celosvětového míru skončí nezdarem a největší hrdinové světa, včetně Iron Mana, Kapitána Ameriky, Thora, Neuvěřitelného Hulka, Black Widow a Hawkeye musí čelit děsivému nebezpečí. V sázce je osud celé planety. Povstane zlovolný Ultron a jenom Avengers mu mohou zabránit v uskutečnění ďábelských plánů. Nová křehká spojenectví a nečekané zvraty jsou zárukou vzrušujícího a jedinečného akčního dobrodružství globálních rozměrů.

MŮJ NÁZOR (obsahuje spoilery):
Jelikož jsem na ten film šla až po docela dlouhé době od premiéry, na internetu se už šířili zvěsti o tom, že to není tak dobrý jako jednička a že to je jen přeefektovaná slátanina, která se veze na slávě prvního dílu. Nesouhlasím ! Já si ten film opravdu užila. Efekty byly fakt parádní, nabušený a vymazlený (radost pohledět). Hudba byla jako vždy geniální a dobře podtrhovala děj. Druzí Avengers byli tak vtipní, že jsem se místy málem zadusila smíchy. Hned od začátku to mělo šmrnc a ani chvíli jsem se nenudila (ok - možná u těch romantických keců mezi Hulkem a Black Widow). Je pravda, že ta romantika mezi těma dvěma se mi pořád nějak nezamlouvá. Já prostě Hulka nemám ráda a Black Widow mi k němu prostě vůbec nepasuje T__T Ale tak já jim do toho kecat nebudu - láska je láska :D Hodně jsem taky ocenila nové hrdiny Scarlet Witch a Quicksilvera :3 Wendy (Scarlet Witch) byla sice za začátku taková nic moc, ale během filmu nám pěkně evolvovala a její konečné stádium se mi opravdu moc líbí ^^ Horší to je ale s Pietrem (Quicksilver). Toho jsem si oblíbila hned na začátku (a ne jen kvůli tomu herci) a o to víc mě mrzí jak to s ním chudákem dopadlo (v kině jsem si pěkně zanadávala). Prostě NOPE .. Marvel mě totálně nasral .. prostě jak můžou zabít Quicksilvera? Jak ho mohli zastřelit? Vždyť je mrtě rychlej :D Proto Quicksilvera z X-menů to nebyl absolutně žádný problém (kulkám se tam vyhnul, poslechl si u toho kvalitní hudbu a všechny je suprově potrolil) - proč to prostě ten z Avengers neumí? Chjo .. fakt jsem naštvaná T_T Ale tak pořád doufám, že se nějak vrátí do hry (kolik hrdinů přece už umřelo a vždycky nějakým zázrakem obživli) :D A teď něco málo k záporákovi. Ultron není špatnej, má dobrej design a super dabéra, ale jinak nevím co o něm velice říct (na Lokiho z jedničky prostě nemá ať to chcete srovnávat nevím jak) :D

A jaké scénky mě opravdu hodně zaujaly? No všechny, kde si dělá Kapitán Amerika srandu z Tonyho a jeho vulgarismů :D A pěkně si to tam pak oplácejí (třeba při sekání toho dřeva). Nejlepší scénka je ale každopádně ta, kde se mužské osazenstvo snaží zvednout Thorovo kladivo - to je prostě geniální :D Vysmátej Thor a muži, kteří očividně nejsou hodni vládnout Asgardu :D Dobrý byl i ten zásek, když se kladivo v rukou Kapitána Ameriky trošku zvedlo :D (no a ten kec na konci o tom, že výtah je hoden, protože kladivo vyveze do vyššího patra :D :D) - mám dost :D Jo a ještě souboj mezi Hulkem a Iron Manem (dva v jednom) :D To brnění je fakt epické a doufám, že ho někdo bude brzo cosplayovat :D Líbilo se mi tam ještě kotel moc scének, ale už si to zase tak moc nepamatuju .. a též bychom tu byli nejspíš až do večera. Až se na to podívám znova, určitě to tu ještě trošku přepíšu, ale zatím jsem po shlédnutí v kině opravdu spokojená (a naštvaná zároveň)

zdroj informací : ČSFD.CZ

1 člověk ohodnotil tento článek.