Srpen 2016

[SUICIDE SQUAD] - recenze

26. srpna 2016 v 19:27 | Shio Usami Akira |  movies recenze

Na začátku srpna šla do kin tato komiksová záležitost. Jelikož nemám v DC komiksech až takový přehled jako třeba u konkurenčního Marvelu, skoro vůbec jsem netušila, do čeho jdu. Film byl příjemným zpestřením večera. Nebyl to nějaký extra trhák, ale ne zase úplný propadák. Hodnotila bych to zlatou střední cestou s několika plusy. Jsem opravdu zvědavá, jestli se pak dočkáme nějakého pokračování :)

>> více v celém článku

Prázdniny 2016 - ČERVENEC

23. srpna 2016 v 16:42 | Shio Usami Akira |  deník

AHOJKY !!

Hele víte, jak jsem vám říkala, že tu každý měsíc napíšu, jak se mám, co dělám a jestli ještě vůbec existuju ! HA ! Objevila se klasická Shio a nechala to tu opět ležet pár měsíců bez povšimnutí :) Tak k vám přicházím aspoň dnes s nějakým tím vyčerpávajícím článkem, který nejspíš shrne mé zážitky z prázdniny ^^ No a jelikož byl text poněkud delší než jsem předpokládala, napíšu červenec a srpen zvlášť :)

Moje letní prázdniny odstartovaly hned 28. června, protože jsem v ten den letěla do Berlína na konferenci, kterou pořádalo herní vydavatelství Nexon. Byla to akce na poslední chvíli a celkově to bylo docela šílený. Letadlem se bojím létat, takže to byla obrovská výzva a při obou letech jsem měla děsný nervy. Když jsem doletěla do Berlína, vzala jsem si taxík, který mě odvezl do hotelu. Při jízdě jsem si všimla, že v Berlíně mají zvlášť chodníky pro chodce a zvlášť chodníky pro cyklisty. Celá nadšená jsem vešla do hotelu a šla se zeptat na recepci. Ale vznikl tam jistý problém s tím, že firma, která mi vše proplácela, zapomněla můj pokoj zaplatit a oni mě tím pádem nemohli ubytovat. Čekala jsem tam asi tři hodiny. A když jsem se konečně dostala do pokoje, únavou jsem lehla na lůžko a usnula jsem (s nastaveným budíkem). Samotná konference byla až na druhý den, takže jsem první den v Berlíně mohla strávit chozením po památkách.

Jelikož jsem mohla mít v letadle jen příruční zavazadla, neměla jsem s sebou žádné jídlo ani pití. Když jsem se po probuzení vydala do města, musela jsem najít nějaký obchod. Do centra jela od hotelu tramvaj, ale jelikož mi dělá problém si koupit správný lístek i v Brně, tak jsem to v Berlíně neriskovala a šla pěšky. Do centra to byli asi 3km, takže mi to nedělalo takový problém. Aspoň jsem pořádně nasála atmosféru města a podívala se do nějakých lokálních obchůdků. Nakonec jsem ukořistila litrovou Fantu (k mému překvapení se mi dokonce vlezla do kabelky) a asi deset mini-croissantů :3 Byly fakt super.

Po sváči v parku jsem se vydala za památkama. Vůbec jsem nevěděla kam jít. Berlín neznám a o památkách v něm vím naprosté nic. Ale i tak jsem si udělala po centru pěkné kolečko a vyfotila spoutu zajímavých věcí. V osm večer jsem svou kulturní výpravu završila u Berlínské katedrály, která je opravdu nádherná. Cestou zpátky na hotel jsem jako zázrakem objevila McDonalds a koupila si večeři. Po těch nachozených kilometrech jsem to snědla opravdu rychle. A spala jsem jako zabitá.

Další den byla konference v Nexonu, kam jsem vyrazila s hodinovým předstihem. Samozřejmě jsem si den předtím tu budovu našla, abych to tam pak jak trotl nehledala. V Nexonu mě uvítal Tobias, dostali jsme s ostatními redaktrory malé občerstvení a pomalu se vydali do promítacího sálu. Byli tam redaktoři ze všech koutů Evropy, ale nejvíc jsem si povídala s francouzi, kteří se mnou potom jeli na letiště, protože nám letadla letěla hned po sobě. Každopádně konference byla o mobilní hře Heroes of Incredible Tales, o níž si můžete přečíst v tomto článku, který jsem psala. Po konferenci a super jídle jsme šli na to pravé německé pivo a potom jsme jeli s francouzi na letiště. Po cestě jsem si vykládali o hrách, výuce ve školách, tradicích a já nevím čem ještě. Byla to opravdu zábava. Po příletu do Prahy jsem jela ke kamarádce, u které jsem přespala a další den jsem jela domů.