.

movies recenze

[SUICIDE SQUAD] - recenze

26. srpna 2016 v 19:27 | Shio Usami Akira

Na začátku srpna šla do kin tato komiksová záležitost. Jelikož nemám v DC komiksech až takový přehled jako třeba u konkurenčního Marvelu, skoro vůbec jsem netušila, do čeho jdu. Film byl příjemným zpestřením večera. Nebyl to nějaký extra trhák, ale ne zase úplný propadák. Hodnotila bych to zlatou střední cestou s několika plusy. Jsem opravdu zvědavá, jestli se pak dočkáme nějakého pokračování :)

[AVENGERS: AGE OF ULTRON] - recenze

27. května 2015 v 16:09 | Shio Usami Akira

No a tak jsem konečně i já v úterý shlédla dlouhoočekávané pokačování Avengers. Těšila jsem se na to fakt jak malé děcko, protože prostě FILM OD MARVELU ! :) Film mě dost potěšil, ale taky trošku naštval (o tom více v recenzi, ale bacha na spoilery). No rozhodně se po tomhle počinu těším na pokračování s Thanosem ^^ Jen mě sere, že tam nejspíš už bude Spider-man, kterýho fakt nesnáším >__<

[THE HUNGER GAMES: MOCKINGJAY –PART 1] - recenze

20. března 2015 v 15:58 | Shio Usami Akira

Konečně jsem se k tomuto filmu dostala :) Musela sem si na něj počkat, protože do kina se mi na něj jít moc nechtělo (a nevíc je to pěkně drahé). Včera večer jsem se na něj mrkla a rozhodla jsem se, že vám tu rovnou napíšu recenzi. Bude tam i chvála - no ale i kritika :) No však sami uvidíte - ENJOY IT !!

[ X-MEN: BUDOUCÍ MINULOST ] - recenze

8. června 2014 v 20:46 | Shio Usami Akira

USA X-men: Days of Future Past
Akční/Fantasy/Sci-fi/Dobrodružný
USA, 2014, 132 min

Režie: Bryan Singer
Hudba: John Ottman
Hrají: Hugh Jackman, Michael Fassbender, James McAvoy, Ian McKellen, Jennifer Lawrence, Patric Stewart atd...

Hodnocení na ČSFD: 86% (k 6.6.2014)
Moje hodnocení:

Zmutovaným hrdinům X-Men hrozí definitivní zánik. Jejich rasa byla vždy na pokraji vyhynutí, ale teď je ta hrozba ještě reálnější než kdy jindy. Jediná cesta ke spasení vede přes minulost, na samý začátek řetězce událostí, které stávající nebezpečí vyvolaly. K bytostem s výjimečnými schopnostmi se vrací režisér Bryan Singer, strůjce jejich mimořádného úspěchu. Spolu s ním ve filmu X-Men: Budoucí minulost přichází i nejvíc mutantů v historii této ságy. Díky tomu, že se film odehrává ve dvou časových rovinách, objeví se v něm hned dvě podoby vůdce "hodných" X-Men, profesora Xaviera (Patrick Stewart, James MacAvoy) a jeho protivníka Magneta (Ian McKellen, Michael Fassbender). Pouze Wolverine (Hugh Jackman) zůstává stále stejný díky schopnosti nestárnout a bleskurychle se uzdravovat. Právě on proto dostane zdánlivě šílený úkol, vrátit se v čase a zabránit tomu, aby se z bývalých přátel stali soupeři na život a na smrt. Jedině spolu totiž mohou v budoucnosti čelit síle, která předčí i jejich unikátní schopnosti.